دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 8 آبان 1400/ شماره 389
توقف صعود قیمت های جهانی،از کاهش نیما کاسته شد،شروع هفته کاهشی دلار،تاثیرپذیری قیمت های بازار از قیمت های جهانی،پایان هفته برنت با 84 دلار،ریزش 18 هزار واحدی بورس تهران

 توقف صعود قیمت های جهانی
قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 28 اکتبر 2021، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس آخرین اطلاعات نشریه پلتس، قیمت گروه های کالایی عمدتا کاهشی یا بدون تغییر بود و در گروه محدودی، افزایشی. قیمت ها در گروه های سنگین بادی، سنگین فیلم و پ پ ها و پلی استایرن ها روندی کاهشی و در سایر گروه نیز عمدتا بدون تغییر بودند. گروه پت بطری تنها افزایشی جدول قیمت های امروز بود. البته پی وی سی نیز که در پلتس کاهشی و بدون تغییر بود در آیسیس اما روندی افزایشی داشت.

از کاهش نیما کاسته شد
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز و در ابتدای هفته به 23 هزار و 238 تومان و اختلافِ آن با قیمتِ یکشنبه 25 مهر، به 160تومان کاهش رسید. نکته مهم دلار نیمایی امروز صعود میانگین روزانه از 23 هزار و 200 تومان به 23 هزار و 300 تومان است. قیمت های پایه فردا در حالی اعلام می‌شود که به دلیل تعطیلی یکشنبه هفته گذشته تجمیع قیمت های جهانی دو هفته محاسبه خواهد شد که در هفته گذشته افزایشی و بدون تغییر و امروز نیز کاهشی و بدون تغییر بودند و دلار نیمایی هم تا امروز، 160 تومان کاهش قیمت داشته است.

شروع هفته کاهشی دلار
دلار صرافی ملی که هفته گذشته با افزایش 265 تومانی، 26 هزار و 955 تومان قیمتگذاری شد امروز و هفته جدید را اما کاهشی آغاز کرد و در مجموع با 104 تومان افت تا ساعت 15.00، 26 هزار و 851 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد هم امروز 27 هزار و 650 تومان قیمت گذاری شد تا اختلاف صرافی و آزاد به 799 تومان برسد.

تاثیرپذیری قیمت های بازار از قیمت های جهانی
با توجه به کاهش قیمت دلار و قیمت های جهانی، قیمت های بازار، امروز عمدتا روندی نزولی داشتند. در گروه پلی اتیلن ها، سنگین اکستروژن، سنگین فیلم و سبک فیلم بیشترین کاهش را داشتند و بین 300 تا 700 تومان اُفت را رقم زدند. کالاهای گروه پ پ های نساجی نیز امروز کاهش قابل توجهی داشتند و 300 تا 800 تومان کاهش را نسبت به قیمت های پنجشنبه تجربه کردند. تنها کالای افزایشی امروز، پت های بطری بودند.

پایان هفته برنت با 84 دلار
نفت برنت که معاملات هفته گذشته را با صعود به 86 دلار آغاز کرد در نیمه‌های هفته تا 82 دلار هم عقب نشست اما با نزدیک شدن به آخر هفته، معاملات را با 84 دلار به پایان رساند قیمت پایانی برنت: 84 دلار و 38 سنت.

ریزش 18 هزار واحدی بورس تهران
بورس تهران که هفته گذشته را با 42 هزار واحد کاهش به پایان رساند، امروز و اول هفته نیز نزولی بود و شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 18 هزار و 226 واحد کاهش به 1 میلیون و 375 هزار رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟